Searching...
11:04 PM 0

Kisah Benar Malam Pertama

Kisah Malam Pertama

Pada kali ini saya ingin berkongsi tentang satu cerita ‘panas’ (tapi bukan cerita lucah ye..hoho..nampaknya ada yang kecewa jika anda kali pertama ke laman ini). Cerita yang saya  maksudkan ialah cerita berkenaan dengan malam pertama.

Cerita yang bakal and baca ini merupakan kisah benar. Ia juga mungkin boleh terjadi kepada anda yang bakal mendirikan rumahtangga kelak. Memang tak mustahil boleh berlaku!

Ok, kisahnya begini….Terdapat sepasang pengantin baru yang baru sahaja mendirikan rumahtangga. Bernikah la tu. Seperti biasa, pada malam harinya pasangan pengantin baru ini bersiap-siap untuk memulakan pelayaran malam pertama pengantin mereka. Owh, si suaminya tak sabar-sabar ingin memulakan aksi-aksi yang panas.

Ketika saat bermulanya si suami ingin memulakan hubungan persetubuhan di mana zakarnya dimasukkan ke dalam faraj si isteri, si isteri tadi berasa sakit yang teramat sangat. Akibat nafsu membuak-buak yang tidak dapat dibendung oleh si suami, si suami tetap meneruskan adegan mendayung keluar-masuk zakarnya ke dalam faraj si isteri.
Akhirnya, malam pertama pengantin mereka tidak seperti di gambarkan. Ianya indah khabar dari rupa. Akibat kesakitan yang teramat sangat, si suami terpaksa menghentikan pelayaran malam pertama mereka. Si isteri telah menghadapi kesakitan yang teramat sangat sehingga dia terpaksa di bawa ke hospital untuk dirujuk kepada doktor.

Kesannya, si isteri telah menghadapi kesan trauma yang mendalam. Dia berasa amat takut sekali untuk melakukan hubungan seks bersama suaminya.

Adakah anda ingin perkara seperti ini berlaku di saat malam pertama pengantin anda?

Saya percaya anda tidak ingin hal ini berlaku. Jangan biakan malam pertama  anda bertukar menjadi malam sengsara.

Untuk mendapatkan panduan lengkap bagi menempuh malam pertama pengantin anda dengan penuh nikmat dan memastikan agar isteri tidak akan mengalami trauma akibat kesakitan hubungan penetrasi, anda boleh dapatkan ebook Indahnya Malam Pertama Pengantin ----> KLIK SINI <----

Kisah Malam Pertama

0 comments:

Post a Comment