Searching...
12:38 AM 0

PERSEDIAAN MALAM PERTAMA

persediaan malam pertama


Persedaian malam pertama sangat penting bagi kedua pasangan tak kira suami atau isteri supaya anda betul-betul bersedia menepuh malam pertama anda.anda pasti tidak mahu menjadi kaku dan "blur" di atas katil bukan?disini saya akan berkongsi sedikit tips persedian malam pertama yang perlu anda berikan perhatian yang serius.

*Jaga Kesihatan
kesihatan sangat penting bagi menjamin kecergasan sebelum,semasa dan selepas malam pertama.sekirannya anda mahukan malam pertama anda menyeronokkan pastikan anda berdua betul-betul mempunyai tahap kesihatan yang baik.yelah kalau anda tak sihat seperti demam dan selesema bukan ke ia akan mengurangkan mood asmara anda dan anda pasti rasa tidak selesa.

*Tidur yang cukup
pastikan anda cukup tidur untuk 3 hari sebelum menempuh malam pertama anda.ini bertujuan untuk mengumpul tenaga "LEBIH" yang bakal anda gunakan semasa malam pertama =) Persedian malam pertama ini sangat penting dan setiap pasangan perlu alert denagn point ini.Bila anda cukup tidur barulah tenaga anda 200% dan anda boleh aktif semasa malam pertama.

*Kebersihan pun sangat penting
Takkan anda nak menghadapi malam pertama dengan badan yang tidak bersih dan segar.perkara biasa sebelum malam menjelma disebelah pagi kita mempunyai pelbagai acara sebagai raja sehari.dengan bersanding,sesi fotografi,melayan tetamu dan lain-lain lagi.pasti badan anda berbau busuk.jadi sebelum malam pertama menjelma pastikan anda mandi supaya dapat menghilangkan bau busuk dan menyegarkan badan.point persediaan malam pertama yang nie penting tau!

PSsst...Rahsia Berdepan MALAM PERTAMA Dengan Penuh GAGAH Dan MACHO

*Bau dan nafas mulut.
anda nak ke tengah seronok melayan bahtera malam pertama anda tiba-tiba terbau nafas pasangan anda berbau petai sebab makan lauk berulamkan petai.sure mood malam pertama anda akan hilang.haha..jadi persediaan malam pertama ini perlu diambil kira bagi memastikan mood ghairah anda berterusan.kalau boleh sebelum malam pertama elakkan dari makan makanan yang baunya kuat seperti petai dan bawang.

*Bau yang harum dan romantik
nak tambahkan ghairah dan berahi malam pertama anda?persedian malam pertama kali ini boleh membantu anda.pastikan bilik anda berbau wangi dan harum.ini dapat meningkatkan keinginan seks malam pertama anda.selain bilik tidur badan anda juga harus memakai wangi-wangian yang lembut dan romantika.Mood positif anda akan bertambah dengan mendadak.Percayalah dan cuba tips ini okay? =)

persediaan malam pertama

0 comments:

Post a Comment