Searching...
11:24 PM 0

Malam Pertama..Are you ready??

petua malam pertama


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada anda saya ucapkan. Terima kasih kerana sudi dan setia bertandang ke blog saya ni. Semoga banyak manfaat yang dapat anda perolehi melalui perkongsian-perkongsian yang telah saya buat selama ini di blog ini.

Dalam post saya pada kali ini saya ingin kongsi bersama anda berkaitan malam pertama pengantin. Sejauh manakah anda iaitu bakal-bakal pengantin di luar sana telah bersedia untuk menempuh malam penuh nikmat ini iaitu malam pertama pengantin anda.

Bagi yang bujang-bujang dan gadis-gadis sunti di luar sana, sudah pasti malam pertama inilah menjadi detik yang dinanti-nantikan oleh m. Malam pertama ini merupakan malam yang bakal terpahat dalam memori hidup anda selamanya sejak anda berkahwin. Malam pertamalah menjadi salah-satu 1001 kemanisan yang bakal anda perolehi daripada perkahwinan anda kelak.

Tetapi, biar saya tanya kepada anda satu soalan penting..Adakah anda sudah betul-betul bersedia untuk melalui detik malam pertama pengantin anda? Seperti anda sedia maklum, ketika malam pertama lah anda akan melakukan hubungan seks bersama insan tercinta anda buat kali pertamanya. Malah ia juga menjadi detik bersejarah dalam hidup anda di mana buat kali pertama kalinya anda akan lakukan seks.

Saya percaya semua orang inginkan kesempurnaan. Ini tidak ketinggalan buat anda. Adakah anda ingin melalui malam pertama perkahwinan anda dengan kesempurnaan?

Mungkin ada yang berpendapat, tiada yang sempurna dalam hidup ini. Tetapi, bukankah baik sekurang-kurangnya kita berusaha ke arah mencapai kesempurnaan tersebut?

Dalam hal malam pertama ini, salah-satu kesempurnaan yang utama ialah, kemampuan anda dan pasangan mencapai kepuasan atau mencapai klimaks/orgasma dalam hubungan seks malam pertama pengantin.

Untuk lelaki, perkara ini tidak menjadi masalah. Bagaimana pula bagi wanita?

Wanita secara amnya lebih sukar mencapai puncak orgasma berbanding lelaki. AWAS! Ada kemungkinan besar jika isteri anda katakan dia puas, dia hanya berpura-pura sahaja.

Oleh itu, adalah menjadi tanggungjawab buat para bakal suami terutama sekali untuk memastikan bakal isteri anda akan turut mampu mencapai tahap kepuasan maksima pada malam pertama pengantin anda.

Tetapi, tanpa berbekalkan ilmu yang mencukupi di dada, usah anda bermimpi untuk merealisasikan impian tersebut. Sementara anda punyai masa dan ruang ini, apakata anda lengkapkan diri dengan ilmu yang dimaksudkan.

Anda boleh mulakan pencarian salah-satu ilmu dalam hidup berumahtangga ini DISINI untuk mengetahui lebih lanjut.

petua malam pertama

0 comments:

Post a Comment